Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Essence studio nails, Nail base



Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede goedkope base coat. En ik kon er maar geen één vinden die aan al mijn eisen deed. Maar uiteindelijk heb ik h'm dan toch gevonden: Essense studio nails nail base.



Ik had al heel veel goede revieuws erover gelzen en uiteinelijk besloot ik h'm te kopen. Ik heb de base coat een week uitgetest. En ik ga jullie laten weten wat ik er nou eigenlijk van vindt.


De base coat bevalt me prima ! De substantie is niet te dik en ook niet te dun, Precies goed. En de kwast is ook gewoon goed. De base coat droogt matt. En wat me verbaast is dat de base coat super snel opdroogt, Wat ik dus niet verwacht had. Als ik op m'n rechter hand de base coat aanbreng en ik wil beginnen aan de linkerhand is de base coat van m'n rechterhand al opgedroogt !


Als je deze base coat opdoet, Blijft je nagellak ongeveer 3 á 4 dagen goed zitten ( als je natuurlijk ook een topcoat gebruikt :P ). Ik raad deze base coat echt aan. Het werkt heel fijn en is lekker goedkoop !
De essence studio nails nale base is verkrijgbaar bij de Kruidvat, Voor maar 1.79 euro ! Echt een koopje :)



Trouwens, Sorry dat de foto's wat aan de donkere kant zijn. Ik heb de foto's pas heel laat gemaakt, Dus het licht was niet zo goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten